för allting annat verkar redan gjort

Jag har en tavelvägg på mitt rum som fylls på ständigt. Just nu finns där Håkan, Audrey Hepburn, italienska balkonger, min katt Disa, Andy Warholtavla, och en bild på mig. För tavlan som jag har tagit ett eget kort på är från min krokilärare Bengt.
Sista lektionen för nån vecka sen så frågade vi honom ifall inte han kunde måla av oss i gruppen. Så det gjorde han. Älskar verkligen hur han målar.
Det var dessutom en himla tur att jag fick just den här ramen av Bodil idag i paketkalendern.

Kommentarer
Postat av: bodil

jaa, jag han ha dom som ett litet dregen-set!



jäklarns vad snyggt han ritat dig, man ser verkligen att det är du fast det inte är nåra detaljer. coolt!

2010-12-07 @ 19:34:03
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0