novemberbilder

Jag strular lite med att lägga in bilder på min nya dator, så därför har det inte blivit uppdatering på ett tag.
Lite som hänt sen sist:

En lördag var jag och Bodil hos Stinadarling och drack rödvin innan hennes pojkvän Patriks spelning på Ace.


Väldigt suddig bild på mig och min roomie Martina när vi hade likadana kläder en dag.



Två bilder från i helgen då jag hälsade på i Camparyland.
"Spritpenna och alkohol är nog den bästa combon" kläckte Linus ur sig dagen efter efterfesten vi haft. Alla hade nämligen fått mustascher, extra ögonbryn eller glasögon målade i ansiktet. Vet inte riktigt om jag håller med om det, men visst passar jag i mustasch?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0