novembergöra



Igår var jag och mamma ute på svamprunda och plockade en korg full med trattisar. Så det blev både svamp till lunch och middag. Idag har jag rensat klart det sista så nu ligger det på torkning. Blir så gott i vinter med svampmackor, eller att krossa som krydda i vilken mat som helst.

Men nu ska jag precis iväg på teater och se Don Juan. Var väldigt länge sen jag såg en pjäs, ska bli kul. Imorgon har jag mindre roliga saker inplanerat. Ska ta cellprov och sen vidare till Synsam och göra syntest.

<3

Kommentarer
Postat av: bodil

höhö, jag vek mig dubbel när han berättade det för mig!

snart fyller vi år. blööh.

2010-11-03 @ 21:32:44
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0