pengar och sommardagar



Hittade dessa bilder på min digitalkamera som varit urladdad väldigt länge nu. 
Bilderna är från i somras då jag och Bodil fick för oss att åka till gröna lund på världens säkert varmaste dag. Det var massa folk och därför köer, så vi hann ungefär åka två karuseller och sen stressa hem till nån utgång eller vad vet jag.

Nu är i alla fall min digitalkamera såld till min mami, en macdator köpt till mig och jag har fortfarande över tiotusen kvar. Fick nämligen en fetingcheck från Norge med efterlängtade skattepengar.
Frågade nyss pappa om han hade fått en fetingcheck nån gång. Det kunde han inte minnas att han hade, men däremot hade han delat ut en check på 794 miljoner i sina dar. Herregud alltså! Så kan det gå om man jobbat på bank.


Kommentarer
Postat av: Therése

macMaja!

Hoppa nya datorn är bäst! =)

2010-11-03 @ 18:16:08
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0