tjugofemte

Idag klockan fyranånting fyllde jag tjugotre, och himlans vad jag blivit firad idag.
Allt började med sång och paket på sängen av mina finfina klassisar, bästa helt klart. Fick en kaffekoppsservis jag gått och suktat efter på en loppis här. Det är röda hjärtan på den och jag lovar att visa.
Vid tiotiden då posten kom fick jag två paket. Ett av mamma och ett av bodil. Dom innehöll nödvändigheter som strumpor, sykit och så den fina rosettduken jag redan lagt på mitt bord på bild ett.
Pappa hade skickat ett mail också att jag hade ett paket att hämta på ica, nåt som krävde bärhjälp. Så efter lunch tvingade jag med Martina och vi gick och hämtade det som visade sig vara min nya ställbara provdocka. Bild kommer på henne också.
När vi kom tillbaka från Ica så satt klassen i kaffestugan och väntade med nygräddade pannkakor, bär och glass. Mumsmumsmums!
Sen för att att inte tala om alla fina sångförsök jag fått på telefon, och min vägg på fb känns ganska full.
Bästabästa dagen <3
Godnatt
Ps. På bild två ser ni talgbollarna jag och Martina satte upp idag, och på trean är det Martinas fina skor.

Kommentarer
Postat av: bodil

kunde du höra ljudklippet jag skickade?

2010-11-26 @ 11:55:09
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Linus

Sångförsök!?!

pytsan heller!! ;-)

2010-11-26 @ 19:36:36
Postat av: bodil

<3 alltid

2010-11-27 @ 12:14:15
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0