Hp och 4d

Är fortfarande lite tagen från Harry Potterfilmen igår, så himla himla bra. Jag vill se den igen. NU! Filmen i 4d var tyvärr inte en lika stor hit. Hade nog lite väl höga förväntningar där. För det mesta kändes det att det var en fläkt som blåste, och inte en vind. Och det kändes inte alls som att man åkte runt i rymden, mer som att stolen faktiskt hackade omkring. Jaja, nu har jag gjort det och förhoppningsvis lärt mig lite mer om The milky way, som var det filmen handlade om.
Sofie, Samuel och Elin innan 4dfilmen
Efter filmenmat, sushi.


Idag har jag kammat in en rejält hög vuxenpoäng med att gå på bankmöte om pensionssparande. Kände mig viktig och duktig där jag satt med min bankman och en kopp kaffe och diskuterade högrisksparande och annat bankigt.
Nu har jag tyvärr en rejäl huvudvärk och funderar på att se första delen av "Emma", ett Jane Austenkostymdrama på Svt play.
Imorgon får ni se en present jag fipplade ihop i helgen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Aha så det är planen :) antar att man ska ha en himla massa meriter för att kunna söka in där då? Vad är det framtida drömyrket då?



Ja det var jättetrevligt :) Är in så bra på att komma ihåg namn men har dem nedskrivna på en lista som förljer med till systemet nästa gång :)

2011-07-18 @ 21:08:06
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0