påskledigt!

Nu är jag tillbaka på Väddö efter världens bästa påsklov.
Det hela började med att jag på skärstorsdagen tog tåget till Växjö där min katt Disa låg och solade i rabatten.
Jag hade påsknaglar!
Min bror Johan var också hemma så vi tog en cykleltur med mamma och pappa. Ellandarundan, hepp hepp!
En kväll grillade vi korv över vår lilla brasa, Johan skulle promt ha halloumi, så han fick snällt hålla gallret.
Jag åt veggiekorv såklart!
Med tomatsås på eftersom vi inte hade någon ketchup hemma som vanligt.
På annandag påsk hade jag picknick med Linnéa och Stina i strandbjörket.
Vaaarmt var det! Vi fikade världens godaste potatissallad, focaccia, raberberpaj och jordgubbar.
Tidigt, tidigt på tisdagsmorgonen tog jag tåget tillbaka till Stockholm för att jobba en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0