hon har bytt höghusen, mot champagnen

Förra helgen så blev det Stockholmshelg. På fredagen var vi på fotografiska och lite andra utställningar, och sen blev det förfest hos Linnéa och utgång på gayklubb. Väldigt lyckade kväll efter allt.


Camilla och Alva på väg till Linnéa. Innan vi fastnar i en hiss och måste hoppa dödshoppet ut ur uppbänd dörr. Jag har aldrig vetat innan att jag skulle tycka det var så faslans obehagligt att vara fast i en hiss.

Min roomie Martina och hennes finfina klänning.

Linnéa har en slajmkropp och är den bästa jag vet på att dansa härligt. Här trixar hon mest bara.

Istället för att sjunga singstar och sånt så dansade vi till musikvideos, härmade efter. Allt från Beyoncé till Spice girls. Kulkul var det! Här ser det ut att vara Lady Gaga.

Dagen efterfikande, lagom hängiga.


Ikväll har det varit drama här på folkisen. FinaMartina har skadat foten och åkt till akuten och sytt den. Läskigt läskigt! Tur att man har Therese som är tapper och inte så vek som jag och Camilla. Svimvarning av blod!
Nu vill jag bara att min roomie ska komma hem och skratta igen.


Imorgon blir det i alla fall kul, för då kommer för första gången nån och hälsar på mig, och det är ingen mindre än min favvo Bodil. Då blir det fest! Yey!

PS. Håkans album är så himlahimla bra. <3

Kommentarer
Postat av: Elin Th

Härrigud! Hur mår martina? Vad har hon gjort?

2010-10-24 @ 13:54:24
URL: http://elinthom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0