vantarna på

I måndags tog jag bussen till Stockholm direkt efter skolan för att träffa min kusin som hälsade på från Gran Canaria. Hon tyckte det var helt fruktansvärt kallt i Sverige och hade femdubbla tröjor.
Fast jag tycker också det är helt hemskt kallt, och har dessutom hört att det ska bli kallaste vintern på jag vet inte hur många år. Var det inte det förra vintern kan man ju då fråga sig? Huh!

Karin som min kusin heter var här med sin pojkvän, så vi mötte upp mina bröder och en flickvän och sen bar det av till Söder och restaurang Pelikan för lite svensk husmanskost.
Jag åt en helt underbar kronärtskocka med karl-johansvampstuvning i.



Det blir inte alltid bra kort då kypare ska ta, så då är det bäst man knäpper eget på kusinen.

Nästa gång jag träffar min kusin kan man ju hoppas att det blir hemma hos henne.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0