fredag,lördag

Här kommer en liten helgresumé.

I fredags så blev det Stockholm efter skolan. Jag mötte upp Bodil för en fika och lite senare blev det bio. Såg i Rymden finns inga känslor. Blev helt kär i Bill!
Sen promenerade vi bort till Medis för att titta på le kid och Pipettes, och dricka lite öl.

Jag & bodil och mitt nya läppstift "dare" från make up store

På lördagen körde jag och min bror till Bohuslän för att överraska min morbror som fyllde fyrtio för mer än ett år sen, men aldrig hade någon födelsedagsfest som han lovat. Så vi fixade festen åt honom.
Massor med god mat, musiktävlingar, dans och skratt. Sen lite lek med mina småkusiner och deras två kattungar.



1. bilkort 2. förrättspaj med chevré och valnötter 3. kusinkort, emma,sofia,maja,ellen


Sitter här i skolan och uppdaterar ikeasidan var femte minut. Idag ska nämligen allas bidrag komma upp på sidan, och jag blir galen av nervositet om jag måste vänta länge till. Iih!

<3


Kommentarer
Postat av: bodil

(haha, så jag har väntat på detta tillfälle)

fyllde din morbror FYRTIO?

2010-10-13 @ 16:21:10
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0