majamajamajamaja

Tänkte ni kanske vill veta vem som skriver den här bloggen, eller det får ni i vilket fall.



Maja heter jag och bor utanför Norrtälje där jag går på Väddö folkhögskola. Här läser jag en grundutbildning i textil med sjutton underbara klasskompisar under ett år.
Att sy är min favoritgrej, fast sen tycker jag massa om att hänga på fik hela eftermiddagar eller att bara göra det som faller en in. Utflykter, resor och sånt är bäst!

Jag kommer från en by utanför Växjö, där min katt fortfarande bor. Djur är det finaste jag vet, och jag är självklart vegetarian och djurrättskämpe.

Här på bloggen kommer saker jag har gjort komma upp, men också min helt vanliga vardag på ett internat på vischan.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0