Stressad till tusen

Är så himla stressad. Syr, syr, sover och syr återigen.
I måndags fick vi reda på att Ikea har anordnat en modetävling där man ska skicka in en kollektion med något man skapat. Den ska vara inne senast den 10 oktober med bilder och hela köret. Så nu jävlar är det action i sysalen här på skolan.
Nästan alla i min klass ska vara med med olika kollektioner, det är så kul. Alla är så himlans duktiga!

Jag har hittills sytt en kappa, en klänning och tagit en kjol jag sytt sen innan. Så i helgen då jag är i Stockholm blir det till att handla mer tyger. Bilder får ni inte fören allt är inskickat och klart.


Bild på mig och Martina min roomie. Står och blandar lite briljantröd färg för att färga tyg.

<3

Här är en länk om tävlingen förresten.  Nån som kanske vill vara med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0