han har öppnat pärleporten, så att jag kan komma in.

Jag hade en så oväntat bra helg. Mina kära jobbvänner från Stockholm, Sofie och Samuel kom till mig på lördag eftermiddag ganska så spontant. Så skulle det bli utgång och grejer på båten, så vi laddade med rödvin och fetapaj. Men väl på väg till båten visar det sig att den är stängd. För första gången!
Så det var bara att traska hem.
På söndagen så blev det pizza som är den bästa söndagsmaten, och efter att S & S åkt hem igen så var det dags för manskör på skolan. Fy bubblan var det kan vara fint när det står ett knippe pensionärer på scen och klämmer i allt dom har i låtar som "Sailing" och "Som en bro över mörka vatten".
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0