kanske som när du blir kär

I helgen har jag varit i Stockholm och firat min mammas 55årsdag. Så i söndags promenerade vi ut på djurgården och gick på Liljevalchs vårsalong, och det tycker jag att alla borde göra.
Här är en helt underbar paljettskapelse, som Sara Mirzajanzadeh har gjort. En sån här fondvägg skulle va helt perfekt i min framtida lägenhet.
En kul tavla som föreställer ett finare stureplan. Hur härligt vore det inte med grönare städer, inte bara i parker.
Målad av Nils Wåhlin.
Kul dekal av Per Olsson.
Virkad kulspruta av Tova Fransson.
Tänkvärt broderi av Riita Vainionpää.
Här kan man läsa mer om verken på vårsalongen, men är ni i Stockholm, gå diit!

Kommentarer
Postat av: therése

nu gör du ju mig sugen på att gå dit!

2011-02-01 @ 22:10:24
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0