such a perfect day

Det här är det som jag sysslat med dom senaste dagarna. Mönsterkonstruktion för ett liv (överdel alltså). Är verkligen himla skönt att ha börjat skolan igen. Att få en påminnelse om hur mycket jag faktiskt tycker om just det här, skapa saker hela dagarna.
Saker som har hänt under min första vecka är annars att jag börjat gå på en detoxkur, som jag också hunnit sluta med redan efter ett dygn då jag bara ville tugga tugga. Hade tänkt bli fri från salt och slaggprodukter i magen, men det var nog inte min grej det där med flytande föda.
Sen har vårt vatten försvunnit också, i hela bygget. Martina och jag var nyss borta hos Therése i våra nattlinnen och morgonrockar med tandborstar i fickorna. Hon hade i alla fall en flaska med vatten vi kunde skölja munnarna med.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0