raaimat

Jag har haft sportlov! Det tycker jag förklarar och reder upp alla orosmoln om varför jag inte bloggat på ett tag.
Mitt lov började med att jag och mina bästa jobbisar, Sofie, Niklas och Samuel hyrde en statoilbil och körde till Växjö. Eftersom både jag och Samuel kommer därifrån så var vi ju tvugna att visa staden och dess rika uteliv.
Niklas och Sofie blev både förundrade, förfärade och förälskade i staden.
Jag hade inte med mig någon kamera, eftersom den är sönder. Men här är en mobilbild på Sofies vin. Det var bara jag (och martina som fick ett mms) som underhölls något otroligt av att hon köpte Raimat som är känt som Änglagårdvin. Jag ville att vi skulle köpa 12 flaskor.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: bodil

nää, jag har ju inte PS, hittade ett litet annat sätt att göra det på. okeeej, ska maila dom då.

2011-03-09 @ 12:16:09
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0