Au Revoir

Om en timma sitter jag på bussen till Stockholm. Där ska jag hem till Anny för att sova några timmar innan jag och min klass tar bussen till Skavsta och flyget till Paris. Är så himla himla pepp på det här resan.
En vecka är vi iväg, först blir det 4 dagar med studiebesök med skolan, vi ska till tygmässor och modeutställningar och annat. Sen från och med torsdag är det fritt, då ska jag härja runt med mina dreamgirls. Besöka Monets trädgård och låtsas att jag är Linnéa i målarens trädgård tillsammans med Martina, Picknicka utanför Versailles, dricka rödvin och spana mot Eiffeltornet. Strosa runt i Montemarte och Marais och gå in i alla second handaffärer.
Detta kommer helt enkelt bli en så himla fin resa.
<3

Kommentarer
Postat av: bodil

hoppas du får exakt så roligt som du beskriver.

och lite till..

puss

2011-03-27 @ 22:56:55
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: bodil

så typiskt att det ska bli resekrångel.åh, jag är så avundsjuuuk! tänkte på dig när jag gick med min lilla vagn och bipade streckkoder.

vi ses nåt när du kommer hem igen :)

2011-03-28 @ 17:07:54
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0