dibidiii

Nu är dom sista arbetspoverna inlämnade och det ska bli så skönt att slippa ha det i huvudet jämt, trots att det nog inte går att släppa helt fören resultaten kommer.
Vi var på världens finaste skola på Lidingö idag, och jag insåg ännu mer hur mycket jag verkligen vill gå där.
Efter allt spring på stan så satte vi oss i Kungsan och drack öl, och allt kändes väldigt bra.
Camella, göteborgar'n i klassen!
Glad tjej som är färdig med allaaa arbetsprover!
Samboon, med värre skeletthand än nånsin. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Camella

Hihi, den deära marre ser smått skeptisk ut må jag säga!

2011-05-22 @ 21:38:00
Postat av: therése

ja det blir iallafall det eller musikalartist. Har inte riktigt bestämt mig.

2011-05-27 @ 23:29:33
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0